неделя, 30 юли 2017 г.

ДУШАТА МИ





Душата ми, обрулена и извисена, пътува своя вечен път в безкрая.

Понася ме във вихъра си упоена и кара ме с косите ѝ да си играя.

Душата ми издига ме и приземява, и шантажира си ме безобидно лесно.

Обича онзи гъдел да ми причинява – да се вълнувам искрено и често.



Душата ми е усойна стряха и урва едновременно, монета с две лица.

Същността ѝ – старомодна и съвременна, търси хора с отворени сърца.

Душата ми – покой и бунт красив, изпълва дълбочинно всяка клетка.

Душата ми – блян правдив, е смела като рицар и фина като кокетка.



Душата ми жадува справедливост. Възражда се, щом се овъзмезди.

Не другарува с немарливост. Живее в мен любов и благо за да твори.

Душата ми не ненавижда. Призвана е да води порива към светлината.

Душата ми единствено съзижда. Родена в провидението на добротата.

2 коментара:

  1. Здравейте, аз съм Силва Гинсбург и живея в Сингапур. Тук съм, за да споделя собственото си мнение за света за това как ми помогна д-р Уайт със своите мощни заклинания да върна гаджето ми, което ме пренебрегна и скъса с мен през последните 2 години и половина. Не мога да кажа много, защото наистина не знам как да се изразя в момента, защото съм съкрушен, но наистина искам да оценя и благодаря на д-р Уайт за неговата честност и състрадателна работа в живота ми. Благодаря ти много. Всеки, който чете това, който се нуждае от услугата му, може да се свърже с него чрез неговия номер в WhatsApp на адрес:
    +17168691327
    или по имейл на:
    wightmagicmaster@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви сър за вашите истински заклинания. Казвам се Зара Матео. Това е наистина невероятно и никога през живота си не съм изпитвал подобно нещо. Преди да се срещна с вас, сър, опитах всички възможни начини да върна съпруга си, но осъзнах, че нищо не работи за мен и че съпругът ми е развил много омраза към мен. Мислех, че няма надежда да се събера с бившия ми съпруг. Но когато прочетох добри отзиви за това как DR WHITE помага на другите, реших да му изпратя съобщение чрез WhatsApp: +17168691327. да се опитам и направих всичко, което той ми инструктира и му се доверих и изпълних инструкциите му, тъй като той ми гарантираше след 48 часа, и точно тогава бившият ми ми се обади. Сър, сега сме по-щастливи от всякога. Всичко изглежда перфектно и толкова естествено! Благодаря ви сър, за вашите автентични и безспорни заклинания. тук отново неговия имейл:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Можете също да го WhatsApp:
    +17168691327

    ОтговорИзтриване