събота, 13 юни 2015 г.

Gabby Scofield: Опитвам се да се уча от всяко едно преживяване



Тя е просто Габи. Една дългогодишна моя приятелка. Запознахме се в... интернет форум. Не съм предполагал, че приятелството ни ще оцелее толкова и ще издържи тестовете на времето. Тя е от хората, с които няма как да не си себе си на 100 процента. Винаги ще те разбере, ще ти помогне, защото проявява емпатия и е природна умна и сензитивна, а освен това е забавна и купонджийка. Чист човек със светло бъдеще, в което дълбоко вярвам, защото и тя има своите потребности и приоритети, а те са висши цели. Тя учи  и работи сериозно, за нея е подходящ мъж с класа и заслужава най-верните приятели. Фин и етичен човек с една страхотно сладка усмивка и вяра. Възхищавам й се, защото е от малкото приятни и качествени представители и изключения на нашето поколение. Какви продукти ще ни презентира, какво я вълнува сега, какви са бъдещите й намерения и най-съкровените й мисли... Нека ви запозная с Габриела Стоименова:


Gabby Scofield: Опитвам се да се уча от всяко едно преживяване



1.    Какви въпроси обичаш да ти задават?

– Първо, искам да ти благодаря за интереса към мен, въпреки че не се отличавам с нещо особено, за да имам честта да ми се взима интервю, но ти благодаря за поканата. Доста разговорлив човек съм и мога да отговарям на всякакви въпроси. Нямам конкретни любим вид въпроси, на които да обичам да отговарям.



2.    С теб се познаваме точно от интернет. Минаха 8 години. Предполагала ли си, че ще излезе такова приятелство от нашето виртуално познанство?

– Абсурдно ми е дори да си го помисля, като се има предвид, че се запознахме, когато бях на една доста невръстна възраст.  Радвам се,че приятелството ни се пренесе и в реалния живот и че издържа толкова време. Радвам се,че си един от хората,на които мога да разчитам на сто процента.


3.    За или против социалните мрежи си?

 – Принципно съм за, но в умерени граници, и отделно да не се изписва целият живот на хората. Не мога да разбера как всичко може да се знае от всички в листата Приятели. Има една част от ежедневието ни, наречена личен живот, която не трябва да е показвана толкова публично, даже изобщо.



4.    Кое звено в даден механизъм на взаимодействие и работна среда предпочиташ да оглавяваш? Човешки ресурси? Връзки с обществеността? Собственик? Чиновник?

– Много е важно да кажа, че според мен, независимо дали си служител или шеф, не трябва това да определя отношението ти към хората. Предпочитам работната среда да е приятелска. Моята специалност,в която се надявам да се реализирам успешно,е Фармация ,така че тук е малко трудно да работя в Човешки ресурси или Връзки с обществеността.Но за магистър-фармацевтите има доста други сфери на развитие, така че всеки трябва да прецени мястото си.За момента смятам, че вървя в правилната посока на развитие.


5.    Ако притежаваш фармацевтична компания, с какво ще я отличиш от останалите?

– Качествени продукти, приветливо отношение в екипа .Също така трябва да цари ред и дисциплина в екипа, за да може нещата да се случват по план.



6.    В какво се изразява за теб щастието?

- Много мащабно е самото определение „щастие”. Колкото и банално да звучи, щастието може да е един разговор с близък човек, една усмивка...Като цяло съм много „За” човек да е положителен, усмихнат и да намира положителната страна на всяко нещо.


7.    Човекът за теб. Би ли ми го описала?

– Много добре знаеш колко ще е трудно да отговоря на този въпрос. Не защото съм мега капризна и защото не излизам от даден стереотип или не правя компромиси, а защото когато се влюбиш в даден човек, някакси всичко е комплексно и не отговоря на това, което си си представял.И все пак, ще се опитам да отговоря. Разбира се, първото впечатление идва от външния вид, но съм далеч от мисълта, че само с външен вид може да градиш връзка. Много важно е да си пасваме като характер, темперамент, което за съжаление не се разбира в началото на дадена връзка, а трябва да мине известен период от време...Човекът до мен трябва да е съзрял - имам предвид да разсъждава нормално, а не като дете, в сериозни ситуации, защото все пак тук се говори за сериозна връзка, а не за другите така модерни в момента отношения между момче и момиче.Чувството за хумор е голям плюс, защото аз 80 процента от случаите или се шегувам, или съм саркастична. Вече за други, по-сериозни претенции, не мисля,че мога да конкретизирам, защото всичко си е то дадения човек. Разбира се, на първо място е да има чувства, но и приятелство, защото когато страстта намалее с времето, ако една връзка не се крепи на приятелство, ще й е трудно да оцелее.


8.    Какво те свързва с Doppelherz? Направи ни една полезна презентация на продуктите!

– Работя в Quisser Pharma – фармацевтична компания, която предлага линиите Doppelherz и Protefix. Doppelherz са продукти, които съдържат витамини, минерали, микроелементи в помощ на организма. Тази линия има доста широко портфолио, а най-големият плюс на продуктите е, че са качествени и на едни прекрасно достъпни цени за българския потребител. Казвам го не само като служител на фирмата, но и като потребител, защото аз лично също пия редовно някои от продуктите – мултивитаминната комбинация А-Я и Имуноактив редувам в подкрепа на имунната система в зависимост от сезона, Селен използвам заради неговата beauty насоченост – това са ми т.нар. must have, които не спирам да ползвам.


9.    Имаш свой блог за козметика и гримове. Как се запали по това?

– Преди 3-4 години, когато не можех нито грам да се гримирам, бях решила да не излизам с грим, докато не се науча да се гримирам добре. Преоткрих бюти блоговете и влогъри и благодарение на много тренировки,четене на статии и прочие, успях да задобрея в гримирането и вече да си позволявам да гримирам и други хора. Благодарение на тази моя страст,почнах да водя блог. Не съм от най-редовните, но пък винаги когато пускам пост, го пиша с желание.При смяна на адреса на блога започнах да пиша и па много други теми. Не обичам да се поставям в рамки, затова и не исках блогът да е категоризиран само за козметика, независимо дали ще е бяла или декоративна.


10. С какво се занимаваш в момента?

Следвам Фармация в Медицински университет-София и работя.




11. Разкажи ни малко повече за семейството си!

 – Семейството ми не е от тези, които обичат медийното пространство, затова се въздържам от разказване за него. Харесвам си семейството, обожавам си родителите и мисля,че всичко друго си остава само в семейството.


12. В какво намираш утеха най-често? Упование в родители, приятелски съвет, мъжко рамо, секс, хубава книга, спорт, питие?

– Най-често споделям на някой близък човек и така ми олеква.


13. Доволна ли си от българското образование?

– Винаги може и по-добре.


14. По какво съдиш, за да изградиш добро мнение за даден човек?

 – Отношението към мен; доколко този човек държи на думата си и действията, които извършва; дали ги прави, защото така ги чувства или просто за показност.


15. От какво си разочарована?

– От доста неща, но се опитвам да откривам повече неща, които ме изненадват в приятния смисъл, отколкото да се втренчвам в разочарованията.


16. С какво се промениха за теб светът и животът?

 – С израстването ми животът се променя в зависимост от отговорностите, които ме съпътстват. Също така се опитвам да се уча от всяко едно преживяване, за да мога занапред да взимам колкото се може повече разумни и правилни решения.


17. До колко носиш на критика?

– Ако е достатъчно градивна и е от хора с реална преценка, мога да издържа всякаква критика.


18. Какви планове имаш за бъдещето си?

– Имам идеи за бъдещето, но планове отдавна спрях да правя.


19. Кога последно усети, че съдбата ти подава ръка, т.е. някакъв вид късмет?

 – Сравнително скоро.


20. В какво се изразява фундаменталната разлика между мъжкия и женския пол?

– В мисленето, характера. Жените много повече се притесняват и осмислят нещата, докато мъжете са по-резки, в повечето случаи действат, без много-много да осмислят. Жените не са толкова решителни като че ли. И за разлика от мъжете на жените много повече им пука за това, какво мисли обкръжението за тях.


Няма коментари:

Публикуване на коментар