сряда, 1 юни 2016 г.

ДЕТСТВО


Искам да бъда дете. Да претворявам вълшебства в суровия свят.
Мечтите ми да живеят в небе. Простора му летейки да покорят.
Иска ми се да вярвам в доброто. Да търся във всичко красотата.
Безусловно да обичам живота. Да намирам винаги светлината.
Искам да задавам въпроси. Познанието ме води и до страдание.
По тротоарите да тичаме боси. А хвърчилото да ни е упование.
Уморих се от бреме на задни мисли. Трябва ми малко наивитет.
Хорските намерения да са чисти. Към любовта да има пиетет.
Липсват ми дребните жестове. Усмивката, врявата, милувката.
Здравите връзки и мостове. Сладострастният миг на целувката.
Играта сега не е безобидната. Болката не е от ожулени колена.
Суетата е приповдигната. Проекция на лустросана повърхнина.
И въпреки дефицитите сме си деца. Всеки от нас е и малко човече.
Важното е да сме с големи сърца. И Нирвана тогава не ще е далече.


Няма коментари:

Публикуване на коментар