събота, 7 септември 2019 г.

ТЪРСИ МЕ...



Търси ме там, в притихнали полета – където свободата е изконно право.
Търси ме в дълбините на морета. Дори в обятията на сгушена морава.
Търси ме – в мига и вечността. Навсякъде, където Вселената те води.
Търси ме - в страданието, в страстта. В сияйни утрини и късни доби.
Търси ме в древни знаци и послания... във сенките, загадките, повелите.
Търси ме във молитвите и обещанията. Търси ме и в паденията, победите.
Търси ме със нестихващо желание. Повикай ме насън и ще се сбъдна.
Ще съм ласка, порив, упование. И ако ме обикнеш, няма да си тръгна.

1 коментар:

  1. We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: financialserviceoffer876@gmail.com
    Whatsapp +918929509036
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ОтговорИзтриване