сряда, 14 септември 2016 г.

НАПУК



НАПУК

На много хора бъркам във душите. Злобата им пагубно прозира.
Без причина съм им трън в очите. И мислят си, че не подозирам.
Но причина има, до болка ясна. Побърквам ги отвътре цялостно.
Излъчването ми ги дразни бясно. Видят ли ме, им става тягостно.

Не ме заставяйте да наведа глава! Не моля и не вися на колене!
Не ми пречете да се боря за правда! Енергията ми ще ви помете!
Лакейството е идеалът на пълзящи. Летящите не просят внимание.
Достойнството е мойто щастие. А истината все е моето призвание.

Като човек съм горд, честолюбив. За масите това ме прави дребнав.
Духът ми е неопитомен и див. Характерът ми - непоклатим, корав.
Защо ви е със стадо да се сливате? Не ще ви понесе унификацията.
Живейте пъстро и свободно дишайте напук на цялата дискриминация!


Няма коментари:

Публикуване на коментар